Always Listening Always Understanding »

Tuesday, September 23, 2008

Arrghh..Tensinyer..Tensi..


Ni gmbarajah yg ada..


Ni gmbarajah yg tiada..

Korang tgk jelah gambar nih. Akk kuarlah rumah mencari rezki di satu hari yg indah. Masa pegi ada. Alih2 sampai umah da xde.Huwaaaaaa!!


Dahlah nk raya ni. Mcm2 mende nk beli. Leh plak kau hilang time nih. Satu hal lak nk cari ganti. Laki akk gi cari kt kedai aksesori & kedai tayar, sume kata takde. Knela cari kt kedai potong.
Klau leh, akk nklah balik kg segak bergaya, ni da lopong pecite? Di saat $$$$ byk nk pakai utk raya ni, time ni lah kau nk masuk line bajet aku kan?


Ko kecik ati ke aku kata nk tukar sport rim aritu? Kan cun, utk kemantapan kau jgk. Bknnye aku nk psg kt keta lain. Kok ye pun nk tercabut, ko tggula aku pasang sportrim dulu.


Argghh!! Tensinyer maaaaakkk!!!

11 penyampuk:

Secret Writer said...

KAK JEK @ IZZU,selamat berpuasa dan selamat menyambut HARI RAYA yg akan menjelang tiba 7hari saja dari sekarang dgn ucapan dah buat kueh ker belum?

Emi Farez said...

kete ko tu bukan kecik ati, tapi dah tak sabar2 nak pakai sport rim la... lalalala!

ita.itu said...

haha..dia nak sport rim lagi baikkk la izzu.hehe

NieZearm said...

nnt kita gi cari kat kedai potong plak ye.. (harap2 ade la. takut nnt kene la plak aku survay spotrim)

Tijah said...

tecabut ke kena kopek tu jek?? sian ko eh...dugaan! dugaan!

afiq said...

ha'ah kan? tercecer ke kono kopek?!
duit kot nk kuar.. tiade tgguh lgik...nk2 time skang ni ha... sumo mondo pakai duet...

Anonymous said...

astaga... geramnyee! tgk rupe kat gambarajah yang tade tu... buruk jugak upernye ye? Hehehehe...

saba je la...

anyway izzu, thx call td.. dah lama gile tak gayut, sekali gayut beriya2.. happy giler bergayut! hahaha... catchin' up gitew~

Tijah said...

jek, ko tgk ni...aku td gugel image nak cari mercun papan. masuk sini. pastu tgh syok2 skrol..aku nampak muka cam familiar. ko cari ah...wakakaka!!!

http://rickywan.blogspot.com/2007_12_01_archive.html

UmiMia said...

astaga........macam-macam kes....bebanyaklah bersabau ek......

Izzu Izzuri said...

kos serani-> Mekasihla deq, pandai kau sejukkan hati akk ngn ucapan. Akk balas balik ucapan kau dgn 'Nak merasa mkn laksa johor raya nih mehla turun seremban'.. Apa cite laksa johor sampai seremban nih? Hehehe..

ibu kumbang-> Tu yg aku hangin tuh, aku da ckp kt dia sabar tu separuh dari iman.

ita.itu-> Mak hanya mampu menukar sport rim thn dpn setelah slamat ditonggekkn ngv di dalam bonetku. Huhuu..

niezearm-> Carik yer shayg.. Weekend ni te kne wat rendang.. Tak macholah balik kg tayar lopong (bakar sket!)

k.jah-> Tu yg tak pasti tuh. Aku tau ko jmpa sapa. Ko jumpa along kn? Aku pun pnah browse kt google image nk cari pic mee hailam terjumpa gmbr along aku tgh mkn mee hailam. Hahaha!

afiq-> Tu yg akk goram tu deq. Duit nk beli kuih raya pun sangap nih. Hehehe. Ko de jual lg tak?

ryn-> Huwaa.. Tau pun buruk.. Tu pasallah tensi.. Lama dah kita tak borak pjg kn.. Nnt i watkan quotation tu k.. Hehehe..

umi mia-> Mmg tgh sabar giler nih..

susudalambotol said...

kesiannyaaaaa kak!