Always Listening Always Understanding »

Tuesday, April 8, 2008

Kawan

Assalamualaikum geng..

Blog ni 'kakak jackie' aku yg perkenalkan..Hehehe..
Kak Yus daa a.k.a Dik Ja..Best aa kawan ngn dia ni..
Aku kenal dia dr dia first jadi full time ejen kt Prudential..

Adalah dlm 4 thn lps..Sejak dari tu terus jd geng..
Alhamdulillah aku bersyukur aa jumpa dia ni..Sbb best kan..
(Wakakaka! Tada kesiannye puji!)

Mmula kwn pun sbb aku ternmpk de muka baru kat ofis Pru Seremban..(padahal bukan ofis aku pun..saje suka lepak kat situ),dgn selambanye aku pun tegurlah. Borak2nye borak cam best lak kan..Smpilah skrg..

X abis2 borak & citer ktorg ni. Ada je cerita ceriti. Aku pun heran. Laki aku lglah heran. Hahaha.

Setakat ni Alhamdulillah laa suai kot ktorg ni berkawan. Klau tgk horroscope tu, Insyaallah la seswainyer. Aku Aries-kambing gurun, Kak yus Gemini-Yg dua muka tuu.. Agaknye leh padankan diri jadi kambing kot bila kwn ngn aku. Hahaha.. Kebetulan kak yus sama bintang ngn adik aku. Yg bestnye tu, bukan setakat ngn si Jek ni jer aku kwn, ngn kwn2 dia, adik badik dia, laki dia, kwn2 laki dia sume da jadi kwn aku. Wakakaka!

Apapun, i owe it so much to her. Isk! Isk! Kak yus ni byk mengajar aku sbnrnyer. Aku bkn jns berani sgt mencuba benda baru ni kecuali klau terdesak. Hihi. Senang cite,comfort zone lah! Jadi si jek byk ajar aku benda baru, nk jd lbh cool & adventurous (xpecially bab makan. Yahuuu!)

Yg bestnye tu,mak aku pun suka aa ngn si jek ni. Siap leh request nk mee hailam lah, nk mee rebus lah. Mak aku lak leh layan je kan.. Adoiiyaii! Tah bila2 jadi anak angkat pun aku x tau. Tahniah ler! Ko telah menambah senarai adik badik angkat aku.

Klau ktorg kuar keje lak, slalunye ktorg intro kt klien, ktorg ni 'partner in crime'. Hahaha! Leh lak ramai yg kata muka aku de iras muka dia, tu ok lg. Smpi muka laki aku pun da mcm muka laki dia ni apa cite? X dapek acik nk nolong haa.

Jadi kesimpulannye,aku sayangla ngn jek a.k.a. kak yus ni. Hope we can stay frens forever bebeh!! Yeaaahh!!

5 penyampuk:

Tijah said...

ecececehhhh..panjang pulax entry pasal aku. hinsh!hinsh! ..jackie terharu tau. aku pun harap kita frensforeva jek. ko antara kawan2 yang x penah menyenakkan paleotax aku..hehehe...sayang ko jek. lebiu so much! muaahhhh

Tijah said...

lawa plak ko buat kaler itam ek jek? tanya sket..sejak bila ko suke itam nih? hehehe

Rahayu Abdul Rashid said...

wah! kak izzu dah ada blog... jgn luper, masukkan gmbr2 rumah akak ngan koleksi brgan romantika tuh... nnti leh ayu layan perasaan..anyway, selamat ber blog...(Ayu a.k.a Mama Dania)

shija said...

how wau u kakak manis..? ada baik?..perhhhh....dah ade blog la kakak manis nik..nanti boh gambar manyak2 erk nak2 gambar uowls jjcm tau...lagik ekzotik menu uowls makan lagik mak ske,cam lipan kampong masak gorang kunyit ke..nyum2..

Tijah said...

jek, ko buang jer la link shija tu. cija, asal muke ko besepah2 kat blog ayu ah? dah la tak bebedak...muahahhaaaa..